Consultanță de management

Consultanță de management

De la diagnoză până la implicare, echipa FastBrainz conlucrează strâns cu clienţii pentru a determina pârghiile de creştere ale eficienţei afacerilor şi elaborează matricile de dezvoltare, până la nivelul de planuri operaţionale şi bugete, care să sprijine aplicarea acestor pârghii.

Eficienţa dovedită a proiectelor implementate de FastBrainz se bazează pe combinaţia dintre experienţa personalului implicat în consultanţă şi participarea directă a clientului, prin reprezentanţii competenţi pe care acesta îi desemnează, astfel încât soluţiile sunt întotdeauna realiste, aplicabile şi au rezultate imediate.

De la interviurile iniţiale pentru identificarea oportunităţilor din business şi până la testarea soluţiilor, implicarea clientului s-a dovedit esenţială pentru succesul proiectelor.

Strategie de dezvoltare

De la poziţionarea pe piaţă, bazată pe cerere şi concurenţă, până la etapele de extindere, toate elementele care desemnează produsul sau serviciul, canalele de distribuţie, politicile de preţ, filosofia de contact cu clientul, standardele de comportament ale personalului şi expresia brandului în operaţiuni – toate aceste elemente sunt desenate şi aplicate în acord cu clientul.

Optimizare operațiuni
  • Analiza oportunităţilor
  • Rute de reducere cheltuieli
  • Evaluare P&L
  • Fluxuri şi proceduri operaţionale
  • Rute de mărire a veniturilor
 
Vânzări, distribuție
Mix canale distributie
Alegerea rutelor optime catre piata
Listari in KA
Alegerea reţelelor şi suport pentru listare
Politici de promovare
Promotii, trade marketing, merchandising
  • Design sau integrare sisteme de Route to Market
  • Sisteme de distribuţie,mix canale comerciale, optimizare acoperire piaţă, listări în canale comerciale
  • Strategii de abordare teritorială şi politici comerciale
  • Optimizare termeni comerciali, scheme de recompensare , sisteme de management al relaţiei cu clienţii/distribuitorii, segmentări clienţi
  • Politici de produs şi poziţionări, politici de preţ
  • Optimizare portofoliu, metode de evaluare furnizori şi clienţi, rentabilizare canale de distribuţie
  • Modele de servicii customizate pe client, dezvoltare clienţi
  • Fluxuri informaţionale cu clienţii
  • Modele de cost tracking şi optimizare cheltuieli, modele P&L
  • Optimizarea managementulului stocului, termenelor de plata şi al debitelor, alegerea rutelor optime către piaţă
  • Sisteme de management al activelor în comodat la clienţi
  • Design politici de promovare,programe promo şi trade adresate clienţilor şi consumatorilor ţintă
  • Sisteme de monitorizare a satisfacţiei clienţilor
  • Design business scorecard-uri şi indicatori
  • Sisteme de management al performanţei
  • Sisteme de management al forţei de vânzări,raportări, optimizare componentă echipe versus target acoperire, training
  • Grile de salarizare, incentivare şi retenţie
Logistica
  • Proiectare sau optimizare spaţii de depozitare (determinare mp necesari, echipamente, spaţii servicii auxiliare)
  • Asistare/suport în procesul de achiziţie echipamente sau construcţie depozite
  • Fluxuri operaţionale optime în depozite
  • Design sau optimizare proces livrare (facturare, picking, depozitare intermediară, livrare)
  • Determinare sau optimizare mix de flota
  • Rutarea livrărilor, optimizare costuri
  • Design sau optimizare structura de personal, în funcţie de portofoliu sau nivelele de servicii dorite a fi oferite
  • Sisteme de monitorizare a satisfacţiei clienţilor
  • Sisteme indicatori de performanţă (JIT, OTIF,lei/mp, lei/km,etc)
  • Sisteme de management al ambalajelor
  • Fluxuri informaţionale şi de circulaţie a documentelor